Pierwszy wpis – pierwszy problem

Od czego zacząć?

Nigdy nie byłam blogerką. To ważna informacja.

Nigdy też nie sądziłam, że nią zostanę…

Dziś jednak przyszło mi zmierzyć się z okrutną rzeczywistością i stworzyć mój pierwszy w życiu wpis.

Długo zastanawiałam się, od czego zaczyna się pisanie bloga. Powinnam się przywitać? Bez sensu – przecież wiecie, kim jestem. A może wyjaśnić, dlaczego założyłam bloga? Haha! Z tego samego powodu, co Wy – bo muszę jakoś zaliczyć przedmiot.

Później stwierdziłam, że wypadałoby wspomnieć, o czym będę pisać. Po chwili co prawda przypomniałam sobie, że treść nie ma tu żadnego znaczenia – ale o czymś pisać muszę!

Coś dla oka

Na początek jednak – zanim przejdę do jakiegokolwiek sensownego tematu – pokażę Wam ładny obrazek, który idealnie oddaje panującą tu atmosferę.

Rozgośćcie się! Patrzcie, jak tu przyjemnie…

hygge - klucz do szczęścia
Źródło: https://mydeerhome.wordpress.com/tag/hygge/

Inspiracja

Żeby przekazać dziś choć jedną sensowną informacją, zdradzę Wam pewną tajemnice… Inspiracją do tematyki bloga stała się widniejąca na powyższym zdjęciu książka.

Leave a Reply

